Разработано с JooMix.

 

 

Наш колектив відкриває перший щорічний театральний
фестиваль-конкурс " АRT-UKRAINE"

   Творчий колектив Ніжинського академічного українського драматичного театру імені М.М.Коцюбинського взяв участь у щорічному 46-му Всеукраїнському святі театрального мистецтва, присвяченому160-річчю від дня народження корифея Українського театру Миколи Садовського - «Вересневі самоцвіти». Творче дійство відбувалось протягом 20-25 вересня у м.Кропивницький (Кіровоград) – на батьківщині знакового для становлення українського театрального мистецтва діяча.

   Трупа на чолі з художнім керівником театру, н.а.України Аллою Соколенко та генеральним директором, з.п.к. України Юрієм Муквичем запропонували до показу гірку комедію на дві дії «Останній гречкосій» (режисер – О.Огородник), яка ось уже більше як півроку зриває овації ніжинських глядачів та поціновувачів театрального мистецтва у різних куточках України.


   ХХІV-ий Міжнародний фестиваль «Слов’янські театральні зустрічі», який традиційно проходить щороку в стінах Чернігівського обласного академічного українського музично-драматичного театру ім. Т.Г.Шевченка, нині вже майже фінішував. Серед учасників - колективи із Києва, Полтави, Кіровограду, Херсону, Дніпропетровська та Луцька, а також - білоруські колеги з Бреста і Гомеля, польські майстри театрального мистецтва з Варшави. Участь у фестивалі взяв і колектив Ніжинського академічного українського драматичного театру імені М.М.Коцюбинського, презентувавши 20 березня на чернігівській сцені гірку комедію на 2 дії «Останній гречкосій» львівського режисера Ореста Огородника.


   Після вистави ми поспілкувалися з глядачами у фойє театру, аби дізнатись про їхні враження від вистави та представленого результату творчості ніжинських акторів.


   Анатолій Яловий, голова Дніпропетровського обкому профспілки працівників культури:


- Від імені делегації Дніпропетровської обласної профспілки працівників культури ми щиро дякуємо акторам Ніжинського театру за таку чудову виставу. Постановка досить оригінальна й особливо актуальна саме у ці складні для України дні. Тут немає гри одного актора, це вистава всього творчого колективу театру, який продемонстрував високий рівень акторської майстерності. На сцені вирували справжні, щирі емоції. Дякуємо вам за правду життя і чесність.

 

 

   7-го квітня в Полтаві фінішував регіональний фестиваль театрального мистецтва «В гостях у Гоголя». Затишне містечко не вперше запросило шанувальників театру до себе в обійми. Вже сьомий рік протягом тижня актори з усієї України показують свою інтерпретацію різноманітних творів.

   Усі вистави пройшли на сцені Полтавського академічного обласного українського музично-драматичного театру ім. М.В. Гоголя.

   Містяни міцно полюбили цей захід, про що свідчить той факт, що квитки «розлетілись» за кілька днів. Цього року на них чекали приємні сюрпризи від колективів із Києва, Кіровограда, Коломиї та господарів фестивалю – Полтави. Звісна річ, не оминув цю подію і колектив Ніжинського академічного українського драматичного театру ім.Коцюбинського. Він завітав в гості з виставою «Ніч перед Різдвом» у третій день фестивалю.

   На Слов’янські театральні зустрічі Ніжинський музично-драматичний театр ім.Коцюбинського презентував постановку"Амор. Кохано. Італьяно".


   Ніжинський театр розіграв комедію Альдо Ніколаї «Амор. Коханo. Італьяно», також відому під назвою "Любовь до гроба", дуже темпераментну й дотепну (режисер Олексій Биш, художник Олена Биш, хореограф Ганна Сірякова). Ця постановка за 7 років на сцені дуже полюбилася глядачу.

   Ексцентрична трагікомедія про дамочку, яка знайшла собі на курорті коханця, здатного за її бажанням прикінчити обридлого чоловіка, - типова антрепризна «триходовка», але театр раптово виявляє в ній ліричність, психологічну пильність і навіть видовищність.


   Тріо головних героїв: Жінка, Чоловік і Коханець - вибудовують свої відносини змістовно і пристрасно.

   Абсолютним лідером стає Ева в блискучому виконанні Алли Соколенко, актриса дивної витонченості, легкості і жанрової чуйності. Любо- дорого дивитися, як ця «пожирательница сердец», виблискуючи чарівністю, інтригує або симулює муки совісті, як зваблює та зачаровує.

   При цьому вихровий сюжет не втрачає ні на мить правди внутрішніх почуттів, чого в подібних п'єсах найважче досягти.